Boktips

Idag vaknade jag me jättemycke ont i halsen, å snorig. Så nu har förkylningen kommit, dom sista dagarna på lovet.. jaja.. de va väl väntat..

Men solen skiner å de e skitvarmt ute! =) har tagit ut ett täcke som jag ligger på å solar. Mmmm, så skönt. =)



Åså håller jag på att läsa en bok me, som jag måste läsa ut under lovet, eftersom de e Cissis.
Den heter "skönhetsskolan i Kabul". Låter inte så intressant kanske, men de e den. De e en sann historia om en amerikansk kvinna som reser med en hjälporganisation till Afghanistan och öppnar en skönhetsskola. Man får läsa mycke om hur dom afghanska kvinnorna har de, landets historia m.m. Å sånt tycker jag e intressant, å vill därför rekomendera denna bok.

Nu ska jag sola å läsa. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja de syns ju att du har solat iaf. Du är ju röd som kräfta. :P Jaja. Jag är bäst och du är sämst. pusspuss

2009-04-10 @ 23:11:52
URL: http://www.myspace.com/embracethesymphony

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test