Senaste dagarna, åså filmtips.

Idag har vi varit hos Tobbens syster Jenny, å röjt i hennes hus. Dom ska troligen flytta å imorn kommer en värderare å ska kolla på huset å då måste de ju se fint ut. =) så där har jag hängt hela dan.

Igår var vi på kalas hos Tobbens andra syster Jessica, vi firade hennes man som fyller år idag. Så där hängde vi hela eftermiddagen.

I lördaskväll va vi på inflyttningsfest hos ett par kompisar. Å nu kommer bilderna från den kvällen. =)


Bettan & Emil, nysambos å nyförlovade.


Cissi                                     Svarre

Mattis                        Marcus                    
              
                Tobben

De va en väldigt lugn fest, vi satt bara å tjöta. Så de blev ju inte direkt nåra partybilder, men jag tog iaf kort på dom som va där. =)


Igårkväll kollade jag å Tobben på "Australia".
De handlar om en engelsk kvinna på 30-talet, som reser till Australien för att ta hand om sin mans ranch. Men hon har en elak konkurrent som gör allt för att få ta över. Hon får hjälp av en australiensk man och i början tycker dom inte alls om varandra, men sen börjar de hända grejjer och ja, resten kan ni räkna ut själva.
Man har ju hört mycke om denna film, hur bra den ska va. Men jag blev faktiskt besviken, den va väldigt seg.
Plus att den aldrig blev klar! Jag har aldrig sett en film me så många slut! Me de menar jag att jag flera gånger trodde att NU är den slut, men icke! Den va över 2,5 timmar lång, de hade räckt me halva tiden.
De positiva va att de va riktigt fina naturbilder, man blev väldigt sugen på att åka dit. =)

Sen kollade vi på " Marley & Me". DEN tyckte jag mycke om!! De handlar om en familj som har en väldigt rolig, men intensiv hund. Filmen innehöll mycke skratt, men även fin sorg. Mer än så tänker jag inte säga. Men den rekomenderar jag verkligen! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Håller med dig om Australia, plus att alla vackra naturfilmer var datagjorda.

Men jag vill också så Marley & Me :)

2009-04-06 @ 22:05:57
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test