Helgen

I fredas köpte jag ju skor. De har jag ju redan berättat. =)

Igår kom Tobbens bror Mattis hit. Han åkte hit me Tobbens mc, vilket betyder att jag nu har invigt min mc-hjälm! =D Åså va vi på stan me, men jag hitta inte de jag sökte..
Sen på kvällen kom Torsken å Peppli hit å så grillade vi allesammans. Mmm, va gott köttet va! =) Det var årets första, fungerande grillning! Underbart! =)

Sen imorse åkte Mattis hem igen me mc:n, Tobben grät nog en skvätt i smyg tror jag. Han har verkligen längtat efter att köra mc. Å ja.. de va allt.. idag har jag inte orkat göra nånting.

Så va de me de! =)

// Miss Universum

Ps. Jag har ju glömt berätta, att nu fungerar min tv igen. Tobben lagade den i fredas, jag trodde inte han kunde de, men han e faktiskt riktigt duktig på sånt. Gissa om han har skrytit om detta hela helgen... suck.. men nu har jag min kära tv igen iaf! =) ds.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test