Åh vilken dag.

I flera dar har jag haft fullt upp så jag har inte hunnit sitta här alls. De har vart skola, gala-möte, kalas, de ena me de andra. Å nu ska jag plugga, men måste bara sitta här lite snabbt.


Sån här tårta å kaka får man när Miss K fyller år. Mums. =)

Idag efter skolan så va jag å Sandri ute å sprang i nästan 30 minuter! Jag va helt slut när jag kom hem!
Sen, pararellt me att jag kuta till tvättstugan, så städade jag hela lägenheten. Å sen så cykla jag till stan.
Mina ben va helt slut efter springturen så jag orkade knappt trampa ju. Men till sist kom jag fram.

De va tjejkväll på stan ikväll så jag å Ännabännäna va redo att visa världen hur en shoppingrunda ska göras!
Tyvärr hitta vi inte så mycke, men jag köpte iaf ett par solglasögon på H&M och en liten väska på I Am.
Å ja, jag vet att jag redan har massa väskor, men man kan aldrig har för många. Jag hade faktiskt ingen grön innan, å då e de ännu mer okej. =)


Solglasögon                    Grön liten väska  



Haha, den skylten tyckte jag va lite rolig. =)

Jag ska passa på att tacka Marysaintmary, för att hon innan idag delade me sej av din tekniska gåva, så nu vet jag hur man t.ex. kan lägga upp ett klipp. Även lite andra saker kom till min visdom. =)
Så tack Mary! =D

Nä, nu ska ja studa lite innan läggdags. Gonatt å sov gott. // Miss Universum


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Varsågod och tack själv för att du visade mig bloglovin!

2009-04-03 @ 13:21:07
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Karin

Jag var också delaktig! :D

2009-04-05 @ 13:56:50
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test