42 plus stövlar

Jag har precis räknat mina skor, sånt kan man ju roa sej me ibland. Jag har 42 par plus ett par gummistövlar.
Jag tycker de e så svårt, jag har två par skor som egentligen e ganska slitna så jag borde slänga dom, men jag kan inte de. Jag kanske vill använda dom, kanske kan fixa i ordning dom.. mmm.. sånt  e lurigt.. ett dagens i-landsproblem.

Ja, förutom att jag har underhållt mej me sko-räkning så har jag även försökt rensa bland mina underkläder. Jag har såååå många sockar å trosor. Jag lyckades till slut slänga ett par sockar.. att de ska va så svårt, men jag e påväg mot rätt håll iaf.

Sen har jag även läst färdigt boken "Vattenmelonen" av Marian Keyes. Skitbra! En sån där perfekt tjejbok som gör att man både skrattar å gråter.  En tjej blir dumpad å man hatar killen åså hittar hon en ny å precis då vill den gamla killen ha tillbaka henne, men hon står på sej å allt slutar jättelyckligt å man e jättegla när man läst klart. 
Jag älskar sånna böcker, den kan jag rekommendera. =)

Nu håller jag på att kolla på en film som visas på femman, "old school" tror jag den heter. Jag har sett den innan, de e en typisk usa-komedi film, men den e faktiskt rolig då å då. =)

Pratade me Tobben innan, han skulle precis börja att sätta ihop fyra st ikea-möbler som han har köpt idag. Tur att jag inte ska träffa honom i helgen, om ni förstår va jag menar, haha. =P

Förresten, jag har fått ont i halsen ikväll. Jag hoppas inte jag blir sjuk nu, jag som faktiskt tänkte börja träna ordentligt igen. Plus att de e tråkigt att va sjuk.

Nä, nu e de dags att besöka pringles-burken. Jag ska ju som sagt var börja träna snart. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha! ALLA kommer vara sjuka på måndag.

2009-08-29 @ 10:54:56
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: carolina

läs ALLA marian keyes-böcker, de är ALLA lika bra! :)

2009-09-03 @ 19:47:47
URL: http://banilorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test