Dagens rätt

Eftersom vi måste ta me matlådor till skolan varje dag så måste jag oxå laga mat varje dag. Å de vill jag inte. Eller vill, problemet e att jag e kräsen å tycker inte om att värma alla maträtter dagen efter, då kan jag ju inte laga vad jag vill.
Så idag har jag gjort en massa matlådor, så om jag en dag vill äta något ovärmbart så gör de inget, för då har jag en matlåda i frysen att ta me till skolan! Sååå smart! =)
Ja, de e ju inte första gången jag gör så, men jag e lika nöjd varje gång =)


Crepes me köttförsfyllning



Piroger me köttfärsfyllning (första gången jag gör de)


Skinkpaj (första gången jag gör de)

Ja, å nu håller jag på att göra en typ kycklinggryta. Mmm.. =)

Förresten, här kommer en bild på ett av Torskens linnen som mina katter har sovit väldigt mycke på.


Hm.. ganska mycke päls..

Japp, de va allt för nu. =)

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: anna

å jag är stålt över dig! =)det verkar vara ombytta roller för jag åt fil till lördagskvällsmat, mycket deprimerande!

2009-08-29 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test