En snell hest som eter flesk och dricker lesk

Jag frågade min seriösa pojkvän va jag skulle ha för rubrik idag å ja.. ni ser ju va de blev..

Iaf, igår kom ju Tobbens familj hit å hade me sej lunch å fika, de va jättetrevligt. =)

Sen på kvällen åkte vi till u-hamn till en födelsedagsfest. Där spelade jag guitar hero, gitarr va jag helt okej på men trummorna va lite kluriga.. dom funkade inte.. hmm..
Sen drog festen vidare å skulle bowla, men då gick jag, Tobben å Mattis till en annan kompis å satt där en stund innan vi åkte hem till Borås å sov. =)

Idag ska vi till min bror Johan å hans familj. Jag har inte träffat dom på flera månader så de blir roligt! Å om vädret håller så tar vi mc dit! =)

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test