Förkyld

I flera dar har jag haft ont i halsen å har känt på mej att en förkylning var på gång. Å inatt bröt den ut.
Vaknade av att hela munnen va torr för att jag va täppt i näsan å tvungen att andas genom munnen. Usch, de hatar jag att göra.
Men som tur e så va jag på apoteket igår så jag va förberedd me nässpray, dyra halstabletter å ipren. Så detta ska nog gå bra.
De gör väl inget att va lite förkyld, de värsta e att jag blir så trött å orkar inte göra nått alls.
Å me tanke på hur trött jag e i vanliga fall när jag e frisk, så e ju detta katastrof, jag e som en zombie.. typ.. =)

Nu ska jag plugga lite. Skittråkigt, men de måste göras. Med en kopp te i handen ska de nog gå bra. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Vår klass klarade visst inte att börja skolan igen. Jag ligger deckad här hemma också :p

2009-08-30 @ 20:42:57
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Torsken

jefla bonden!!

2009-08-31 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test