Helgen bravader

I fredas morse, när jag skulle till jobbet, råkade jag backa på Tobbens grannes bil.
Suck, de e ju inte första gången jag skadar en bil (men första gången me Tobbens). Han blev sådär gla när jag sprang in 06.20 å berättade va som hade hänt. Tur i oturen blev de inte bucklor, bara repor, å grannen blev inte alls arg utan vi löste allt bra. Puh, de där kunde blivit en dyr historia.

Till slut kom jag iväg till jobbet, jobbade till 15, sen åkte jag hem till Tobben å vi fixade de allra sista på lägenheten.
Ja, de e väl lite tavlor å sånt som ska upp, men alla kartonger å onödiga saker e borta. Sen på kvällen kom Sandri å Chris å förgyllde våran kväll. =)

På lördan gick vi en sväng på stan i Borås, efter de satt vi på gräset utanför Tobbens å solade, sen åkte vi till U-hamn å visade runt lite där, hämtade en kompis som skulle va me på partyt, åkte sedan hem, åt, gjorde oss i ordning å började kalasa. =) Torsken å Peppli kom oxå, de va så kul att träffas igen! De va en mycke mycke trevlig kväll, me roliga bravader å en sväng på stan. =)

Idag har vi ätit pizza, vart på Borås djurpark, å denna gången va de inte lika varmt så alla djuren va ute, så va beredda på fler djurbilder sen. =)
Efter de åkte alla gästerna vidare å vi åkte hem hit för att slöa.

Å nu ska jag äta mat!

// MIss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

tack för senast :) vi hade skit trevligt! massa söndagsåkare på vägen hem annars gick det bra att köra! ses snart igen

2009-08-09 @ 23:32:47
Postat av: Sandri

Vi hade jätteskoj hela helgen! Ni var ett superbra "värdpar" :) Jättenöjd och glad efter en go helg. Synes snart! (åkte förbi avspärrningen för mordet på 17-åring utanför borås...otäckt, samt såg en omkörningsolycka innan Skara.. va fölk hitter på alltså, tss!) KRAM

2009-08-10 @ 12:11:52
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test