Hemma

Kom hem för en stund sen från lägret. De har varit ett helt okej läger, vi tolkade idag å självklart rulade vi. =)

Nu sitter jag å Torsken här i soffan å e aptrötta. Torsken har precis vaknat från sin power nap. =P
Vi väntar på hennes sambo Peppli som ska hämta oss för att sen åka hem till dom å hämta hem mina katter!!

Åhh, förstår ni min glädje! Barnen kommer hem idag från sitt sommarkollo!
Jag har saknar dom mycke, de blir kul att få hem dom igen. För ett tag iaf, när de e praktik sen får dom åka tillbaka till sitt "andra hem". Vi har ju delad vårdnad, Peppli å jag. =P

Nu har Torsken somnat igen. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe..skönt att bebisarna kommer hem till mamma!!! Ja vi ägde idag-skit bra jobbat!!!=)

2009-08-27 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test