Jeans? Kjol?

Sitter å funderar på om jag ska ha kjol eller jeans på mej idag, ska till stan i eftermidda å träffa Cissi.
Jag hatar när vädret e så här ojämt hela tiden så man inte vet va man ska ha på sej. De e inte jättekallt ute, men de blåser. Men iåfs ska jag ju va inomhus..
Jaja..

Som sagt, ska träffa Cissi idag, troligen sista gången för denna sommaren.
Suck, nu kommer ångesten över att åka härifrån... inte för att vi ses jämt när jag e här, men då e jag ju ändå nära.. Örebro känns så långt bort ibland. De ska bli riktigt kul att umgås me henne idag, själv! De va längesen hon å jag bara satt själva å tjöta skit, blir gött.

Nä, de får allt bli jeans, de e massa mörka moln där ute.. bajsväder jämt..

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test