Lördagsmorgon

Då e de lörda å som vanligt när man har chansen till att sova länge så vaknar jag tidigt.
Vakna vid åtta, försökte somna om, men gav upp vid nio å gick upp istället.
Vänta, sa jag åtta? Första gången jag vaknade va klockan fem, tack Elsa, sen sex, tack elsa igen, sen sju, tack Sivan, sen åtta, tack till mej själv.
En vanlig morron me katterna.

Jag tänkte snart dra iväg till stan å göra nåra ärenden. Låter vuxet å bra. =P
Ska bara kolla färdigt på Melorose Place först, värsta nostalgiprogrammet. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Härligt. Själv blev jag sjuk så fort jag slappnade av lite :(

2009-08-29 @ 10:42:22
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test