Saker som...

... jag stör mej på i trafiken!

1. Folk som inte blinkar e bland de värsta jag vet, speciellt i rondeller! E de så svårt att komma ihåg de?
2. Folk som inte flyttar på sej när man ska köra av påfarten in på motorvägen, så att man måste bromsa in för att inte köra på han/hon! USCH!
3. Folk som gör livsfarliga omkörningar
4. Folk som ska ligger så nära bilen som möjligt, å som fortfarande gör de fast man bromsar å blinkar att man ska svänga. Inte mitt fel om ni kör in i mej!!

... jag inte saknar från jobbet

1. Rulla hår på tanter.. inte min grejj riktigt.
2. Gamlingar som klagar när de e för varmt å sen klagar igen när de regnar å e kallt. Bestäm hur ni vill ha de!
3. Gamlingar som tycker att alla världens problem e hemtjänstens fel

... jag kommer sakna från jobbet

1. Mysiga å goa gamlingar som kramar om en när man ska sluta för sommaren
2. Köra bil
3. Arbetskamraterna

...inte längtar efter

1. Hösten
2. Vintern
3. Skolan

... längtar efter

1. Mina katter
2. Min lägenhet
3. Alla i Örebro

... jag kommer längta efter när jag e i Örebro

1. Familjen
2. Vännerna
3. Mammas mat


// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Jag håller med dig om allt i trafiken. Speciellt när folk inte blinkar och de kanske ska svänga och så står jag och väntar på dem.

Jag saknar dig också! Och din positiva inställning och din underbara morgonhumör ;)

2009-08-13 @ 21:33:54
URL: http://escapology.blogg.se/
Postat av: Miss Universum

haha, å jag saknar din bitterhet. =P

2009-08-14 @ 15:37:51
Postat av: Anna

Nä nu bli jag sur! Ser du en viktig detalj som saknas, som jag ser...det du saknar är katterna men inte mig (vännerna) och det du kommer sakna sen är vänner. Terminens första bakläxa. Å karin varför reagerade inte du...har du mjuknat till under sommaren?

2009-08-16 @ 21:11:39
Postat av: Miss Universum

men jag skrev ju att jag längtade efter alla i örebro, å där e ju du inräknad! Jag glömmer aldrig dej!!

2009-08-17 @ 10:49:55
Postat av: anna

okej, det såg jag inte...hihi...jag är igel som aldrig släpper!

2009-08-17 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test