Skrattar å gråter

Åh, de e så skönt att va hemma i sitt eget place! Å ikväll kommer nåra av girlsen hit så vi kan ta igen hela sommaren! =)

Men samtidigt som denna glädje finns så e jag lite lessen faktiskt.. saknar vännerna å familjen där hemma.. usch.. egentligen e de så dumt, tiden går så väldans fort, snart e ja hemma en sväng igen, men ändå.. de känns tomt..
Min idé e att alla jag känner där hemma ska flytta upp hit, till Örebro, så slapp dom å jag att va lessna! Skitbra!
Då va de bestämt!
Ja.. tänkt om de va så lätt.. nä, usch, nu får jag inte deppa längre, börjar snart att lipa igen.

Nu ska jag va gla! Ska åka å handla lite å sen göra mej redo för den stora singstar- kvällen! =)
Haha, Tobben kommer ha såå kul ikväll. =P

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test