Sommarens shopping

Jag kom å tänka på att snart kommer lönen (JAAAAAA) å då ska de shoppas. Tobben undrade om inte jag har shoppat tillräckligt i sommar??
Kära Tobben, här kommer en lista över vad jag har köpt på hela sommaren:

Hårnålar 19,50 kr
Ballerinaskor 70 kr
Läderarmband 35 kr
Hygienartiklar ca 100 kr

Inte så mycke. Så de ska bli kul att köpa lite nytt sen. =)

Men, tänker ni, du har ju gjort massa utflykter, tex djurparken, sthlm, bio, m.m?!
Ja, de e sant. Men då har jag antingen blivit bjuden eller lånat pengar.. oftast bjuden.
Så rik har jag varit i sommar.
Dagens i-landsproblem.. stackars mej. =P

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Sandri

Oj, det var inte mycket du hade shoppat inte.... men när jag tänker efter så har jag inte ehller handlat sååå mkt, mest Dyra saker bara :P Shoppa på tösa mi!

2009-08-15 @ 14:20:18
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test