Syskonträff

Igår va jag, Tobben å min familj hos min bror Johan å hans familj. De va så kul att träffa dom igen!
Dom bjöd på massa grillat å sen blåbärspaj till efterrätt! MMMMM!!
Oj, va jag åt. Å ändå så va man hungrig när man vaknade idag igen.. märkligt..

Jaja, efter en kväll där så tänkte jag att de e lika bra att passa på å krama om min syster Anna, jag har inte träffat henne heller på jättelänge å hon bor inte så långt ifrån Johan.
Så jag å Tobben åkte dit en sväng å satt där å tjöta. Haha, de va mycke skratt å konstiga kommentarer som hann sägas på knappt en timma, mycke trevligt!! =)

Ibland tycker jag att de e så tråkigt att bo så långt borta från mina syskon. Anna å Johan bor på en sida av jkpg å mina andra syskon, Tina å Tojjan bor typ på andra sidan av jkpg.
Å tyvärr e jag alldeles för sällan i jkpg å träffar dom inte så ofta som jag vill..
Men när vi väl ses e de alltid roligt!

Jag tror att jag har träffat alla syskon nu, minst en gång, i sommar så att jag kan åka hem till Örebro me gott samvete.

Förresten, jag åker till öret på torsdakväll!! YEAH! Home sweet home! =)
Ja, nu vet ni de.. de va allt. Nu ska jag hem till mor å far.

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test