Vuxenpoäng

Just nu håller jag på att frosta av frysen, de tycker jag ger mej en massa vuxenpoäng. =)

Igår såg vi Inglourious Basterds på bio å jag tyckte den va riktigt bra. Jag trodde de skulle vara mera krigsscener å sånt där tråkigt, men de va de inte. De va lite blod å misshandel såklart, men inte liksom krig krig. Ja, ni fattar.
Plus att de va mycke humor i filmen å sånt gillar jag. Jag blev glatt överraskad. =)

Tobben har nu åkt hem.. tomt.. kommer sakna honom..
Men snart kommer Torsken hit å håller mej sällskap en stund. Alltid trevligt. =)

Just de, idag e ju sista dan på sommarlovet. Förhoppningsvis de sista sommarlovet ever.
Så imorn börjar alltså skolan.. ja.. de kan nog bli kul.. mina negativa tankar har försvunnit mer å mer faktiskt. De blir nog kul att komma tillbaka å träffa alla igen. Jag ska iaf ha en positiv inställning imorn, så att skolåret börjar bra. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag vill jättegärna se Inglourious Basterds. Jag tycker också krigsfilm är skittråkigt, men om Tarantino regisserar kan det inte bli annat än bra.

2009-08-23 @ 20:05:54
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test