4 timmars städning

Idag har jag städat hela lägenheten jättenoga. Torkat lister, alla hyllor, alla saker, varenda liten vrå me damm har nu blivit ren. Allt bara glänser av renhet. De tog fyra timmar! Fyra timmars städning e ju som värsta motionspasset, så nu slipper jag träna i helgen. =P

Snart bär de av till Borås me Torsken å Peppli, då får jag äntligen träffa min gosepos å mina gosekatter. =)

Btw, jag tyckte de va bra att Erik vann för jag hejjade på Calle å alla vet ju att dom som kommer tvåa e dom som spelas mest. Så grattis Calle. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: a

"kan man gifta sig i jeans", varför har vi inte den på bröllopet? för att komentera ditt inlägg...så ska jag komma hem och stöka ner igen=)

2009-12-14 @ 18:48:09
Postat av: Miss Universum

hahaha, ja, snälla gör det! du e en sån bra kompis som alltid sysselsätter mej me städning. =P

2009-12-14 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test