Gääääsp

Jag e trött hela tiden, å de beror inte bara på att jag sover för lite å för dåligt ibland.
De beror till största delen på att vi har så fruktansvärt mycke å göra, sen alla dumma kommentarer man får höra hela tiden. Från dom som borde veta bättre å va tysta! Jag e så trött på skolan just nu, jag blir knappt förvånad längre över saker å ting som händer å sägs! Ahhhaaahhahahahahahhahhaha!

Suck.. nu ska jag äta å sen plugga, de har jag ju aldrig gjort innan..

Jullovet börjar nästa freda.. inte en dag för tidigt!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: A

Jag har kommit på vad ja ska göra med mitt liv nu...bli brevbärarfru, skaffa sjutusen barn så att jag har något att göra och äta massa godis genom hela livet. Så slipper vi den här skiten som vi utsätts för hela dagarna!Å vad ja är positiv

2009-12-08 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test