Härliga jullov!

Nu sitter jag å Sivan i soffan å myser, vi har precis slagit in alla julklappar. Japp, VI gjorde de, hon hjälpte till me att jaga snören, äta tejp å riva sönder papper. =)

Men hur har jullovet börjat? Jo, de ska jag berätta. I fredas efter skolan åkte jag hem till Borås, hem till underbara gosepos!! Vi satt å myste i soffan hela kvällen, jätteskönt.
På lördan va de julbord me hans släkt å på kvällen va de fest hos en kompis.
Igår, sönda, gjorde vi ingenting. Vi sov, kolla på massa avsnitt av Bert å sen sov lite till. Skönt. =)

Om de e nått jag gör nu så e de att sova. De märks att man e helt utmattad.
Jag e i vanliga fall en väldigt lättväckt person, men de va knappt att jag fick upp ögonen å kunde säga hej då till Tobben imorse när han åkte till jobbet. Så de här lovet e verkligen välbehövligt. =)

Idag ska jag ta mej ut å handla dom allra sista julklapparna, sen e de tvättdags. Jag e typ den bästa flickvännen i världen som tvättar hans tvätt. =)

Ha´re gött!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

du e korkad som tvättar fast du inte behöver ;)

2009-12-21 @ 13:02:50
URL: http://torskelain.blogg.se.se
Postat av: a

sov åt mig också! För helt plötsligt kan jag INTE sova...skitsur!

2009-12-21 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test