Julafton imorn!!

Japp, då va de dags för julafton imorn, alla paket e inslagna å rim-hjärnan har satt igång. Sivan hjälper till att tugga på snören, Elsa sover å Tobben jobbar. 
Som sagt, imorn e de julafton. De blir förmiddagsfirande hos Tobbens familj å eftermiddag/kvällsfirande hos min familj. Sen på juldagskvällen ska vi till Tobbens familj igen å fira me dom syskonen som inte va me på julafton. Så två dagars paketöppnande å julmatsätande har vi framför oss. I like! Jag ska vräka i mej prinskorv, janssons frestelse å tomtegröt. Å vi får för allsinna dar inte glömma after eighten! =)

"Tomorrow christmasdaaay!" nått sånt liknade sjunger tomtarna i Kalle Anka imorn å jag har den frasen på hjärnan hela tiden, jättejobbigt, för jag kan inte mer än de.

Haha, nu visades en reklam på tv som jag tycker e väldigt rolig, en man som försöker slå in en get men geten vill självklart inte. De ser lite lustigt ut. =) Men jag fattar inte reklamen, dom säger att de kan va svårt att slå in en get så köp den på nätet för 200 kr... varför skulle jag göra de? Om de e nån som har fattat den reklamen så förklara de för mej, tack. =) 
 
Förresten, så kommer jag inte hänga på nätet imorn så jag säger god jul redan nu.
Så från mej, katterna å tobben till er därute: GOD JUL!!

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Har inte sett reklamen, men den handlar väl om att man kan köpa en get till en fattig familj i nåt u-land för att de ska kunna försörja sig typ.

2009-12-26 @ 20:41:14
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test