Nä, vet ni vad.

Jag tänker aldrig baka mer, inte dom kakorna iaf. Helt misslyckade blev dom, de ser ut som en femåring har gjort dom, så bra gick de. Kan nog få sålt nåra stycken, men resten få stoppas i tobbens mage. Usch.

Jag har märkt att de e så fruktansvärt svårt att komma upp på morgonen nu för tiden,
jag tror att det beror på att de e så jättemörkt å jättekallt när man vaknar så man har ingen lust att gå upp (de beror säkert inte på att jag lägger mej försent ibland, nej, nej, allt e vinterns fel). Men jag säger som Sally brukar säga, och nu citerar jag:
"Det är väldigt vanligt att unika och speciella människor har väldigt svårt att komma upp ur sängen på morgonen!" =)

 Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag känner mig mycket unik och speciell!

2009-12-03 @ 21:50:37
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Sandri

Jassåååå det är därför jag inte kommer upp på morgonen! Jag är ju segast nuförtiden så då måste jag vara unikast!

2009-12-03 @ 22:24:12
URL: http://sandygurain.blogg.se/
Postat av: a

Lägg kakorna i en påse och skriv: Du som inte äter med ögonen=) Å sälj dom billigt. Vi kan säga att du bakade med ditt barn. Då får folk sympati. Jag är så smart!

2009-12-04 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test