Positivt ändade planer

Nu sitter jag i soffan å äter chips å kollar på "på spåret", lagom underhållande. =) Trodde att hela helgen skulle bli ensam å tråkig, men nu helt plötsligt har planerna ändrats. Torsken å Peppli ska till Ullared på söndag, de e en resa på fem timmar från Örebro. Då kom dom på den smarta idén att åka till Borås imorn, sova hos Tobben där, för att sen fortsätta resan till Ullared på söndag. Å då kan jag följa me å träffa Tobben! UNDERBART! Jag får även träffa mina barn som bor hos Tobben nu.
Så helt plötsligt blev de en toppenhelg. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

vad skulle du göra utan mig ;)

2009-12-11 @ 22:07:59
URL: http://torskelain.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test