Ännu ett tips

Här kommer ännu en sida  du kan bli medlem för att få fler läsare. Tack Miss K. =)

Jag kan väl berätta lite om min morron när jag ändå sitter här.
Jag vaknade tidigt, men gick upp ganska sent. De e skönt å bara ligga å slappa i sängen å veta att jag kan gå upp precis när jag vill eftersom jag e ledig idag.
När jag väl hade gått upp gick jag ut å sprang. Jag har inte sprungit på 2-3 veckor pga dåligt väder, tidsbrist å trötthet, men idag gav jag mej ut. Å jag orkade att springa hela vägen!
Jag stannade inte en sekund. Nu ljög jag, de fastnade en pinne i min sko å då stannade jag för att ta bort den, men sen så fortsatte jag att kuta. =)
Dom senaste dagarna har jag haft lite aggressioner inom mej så de va väl allt de som kom ut nu. De va riktigt skönt!
Inte för att rundan e speciellt lång, så alla tränade människor sitter väl å skrattar åt mej nu men men..
Jag e stolt å nöjd över min prestation iaf. =)

Å nu ska jag ta mej en välbehövd dusch! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: ingela

Bra tips att springa, bror din gör det lite nu faktiskt, jag går hellre. Fast man får gå mycket längre sådär 8km om det ska ge nåt. Det är skönt, men tar mycket tid, det går ju när man är ledig.Men motion är bra mot aggressioner och när man är deppig det håller jag med om!

Ingela

2009-07-29 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test