Åtta gånger

Idag har jag jobbat å nu e jag ledig i två dar, för att sen jobba hela helgen.. surt..
Har räknat att jag har åtta jobbpass kvar, sen e sommarjobbet slut, för alltid hoppas jag!
Nästa år vill jag jobba som tolk, inte va nån semestervikarie på nått jobb som jag inte har nåra framtidsplaner med.
Jag har trivts mycke bra i år, men oj så skönt de känns att de snart e över.

Så elfte augusti börjar mitt sommarlov på riktigt! Får hela tolv dar sommarlov, de ni!! Jaja.. jag får tänka på lönen som kommer sen.. de känns bättre då.

Btw, idag skulle jag å min bror gå upp samtidigt, men han e så fruktansvärt svår att väcka. Mamma försökte hur länge som helst. När han började vakna till liv fick jag den briljanta idén att borsta tänderna i hans rum- med en eltandborste! Haha, lagom irriterande ljud halv sju på morronen.
De e syskonkärlek.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: ida

jag har 12 pass kvar!!!! och bara 11 dagar sommarlov ;)

2009-07-28 @ 19:27:41
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: pouffs.

Hallu !

Kommentera i min blogg om vad du tycker jag ska göra för inlägg, läs mer i det senaste inlägget jag skrivit. Den som kommer på bästa ideén får en länkning !

Puss !

2009-07-28 @ 19:49:21
URL: http://pouffs.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har också bara åtta långa dagar kvar om m,an räknar idag...jippi!!!

2009-07-29 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test