Bensinstopp?? Tji fick vi...

Här kommer fortsättningen på våran äventyrsnatt efter Stockholms-dagen. Jag trodde att historien skulle ta slut där jag slutade mitt förra inlägg, men nänä. Så lätt va de inte.

Min svåger kom efter ett tag med 15 lite bensin, vi "tankade", men bilen startade fortfarande inte, alltså va de något annat fel. Fick ringa bärgningsbil, som efter 45 minuter dök upp å bärgade våran bil till Jönköping. Vi åkte oxå dit för att skaffa oss en hyrbil, men tji fick vi igen. OKQ8 hyr inte ut bilar på nätterna, för då e deras datasystem avstängt! Å tydligen e de så på dom flesta mackarna!! Så otroligt barnsligt! Tror ni att man blev irriterad??

De hela slutade me att vi körde hem våran svåger till Bankeryd å åkte sen hem me hans bil.
Så vi va hemma ungefär kl. 5 på morronen.
Å jag skulle upp kl. 6 för att börja jobba kl. 7. Allt som allt den natten, kanske jag sov max två timmar.

När jag kom till jobbet var jag lite lagom trött, men kollegorna va snälla å lät mej sluta kl. 14 istället för 16. När jag kom hem slockna jag på en gång å sov i två timmar.
Sen på kvällen var jag på Mary-Kay party, mycket trevligt, men efter de va jag supertrött!
Så fort jag kom till Tobben så somna jag å sov till nästan kl. 10 imorse. De va riktigt skönt!! Tur att jag jobbade sent idag så jag hann sova ikapp lite grann.

Mary undrade va jag skrev på lappen. Jag minns inte ordagrant, men jag skrev ett tack-brev. Jag tackade för att båda deras betalningsautomater va avstängda när man behövde de som mest å tackade för deras service o.s.v.
Jag blir lätt lite ironisk när jag blir upprörd.. Nu va de ju inte bensin vi behövde, upptäckte vi ju sen, men de va ju va vi trodde först å då tycker jag de e dålig stil att alla möjligheter till tankning e avstängda.

Jag ska även undersöka om de går att skicka mejl till dom, så dom verkligen inte missar mitt tackande!! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! skicka ett mail!

2009-07-23 @ 21:19:58
Postat av: Sandri

Sicken otur ni hade...men lite spännande också???

Vad tyckte du om mary kay nu då?? BTW så ska det bli spännande att börja skolan. Har börjat längta tillbaka, till skolan, Dig min kära underbara granne och vän :) till alla andra underbara vänner, tolka och så vidare ..bla bla...

Köpte en tolkbra tröja idag, kände mig duktig. provade och upptäckte ett HÅL! ajja sådär lagomt intressant, men men har jag skrivit nö iaf

2009-07-24 @ 20:26:28
URL: http://sandygurain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test