Borås djurpark

Här kommer lite bilder från borås djurpark. =)  (ja, jag vet att jag e lite besatt av djurbilder)

Vi börjar med bilder på oss som åkte dit.


Natalie



Jasmine



Tobben (inte lika road av besöket som vi andra), hans syster
Jessica och Jasmine igen



Här är jag! (Jessica och Jasmine oxå) Jag va mest road av alla tror jag!  
Ser ni, jag kör barnvagn! =)


Nu kommer vi till djuren.


Nyinflyttade djur från Afrika, heter Bongo. Hahaha, bongo! Ser lite ut som mörk choklad
med vit choklad-streck på, som finns i aladdin-asken. =)



Giraff



Två strutsar som tittar upp



Buffelmamma och buffelbarn, antiloper i bakgrunden.



Lejon som sover i skuggan, taget genom ett fönster.



Sälar



Pingviner



Afrikanska vildhundar

Nu räcker det, jag har massa fler bilder, men det blir bra så här. =)

// Miss Unviersum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Tur att den inte var av choklad, då skulle den ha smält! Men den såg lite god ut :O

2009-07-05 @ 12:38:06
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Jessi

Vilka vackra bilder det blev, framförallt på de som var med!!! Puss

2009-07-06 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test