Förresten

Jag kom på att jag måste gnälla lite på tanter som INTE KAN VISA UPPSKATTNING!!

Idag hade jag två inköp, alltså att jag skulle handla mat åt två tanter.
Jag va stressad som en gnu, för ibland går tiden alldeles för fort, särskilt när hela U-hamn ska handla mat på samma gång. Till sist va jag klar, sönderstressad å svettig.

Åker till första tanten som va såå tacksam å nöjd med alla varorna.
Nöjd å gla åkte jag till nästa tant som INTE VA TACKSAM FÖR FEM ÖRE!!
Hon tyckte jag va för seg å förstod inte va jag hade hållt på me å påståd att alla andra e sååå myyyycke snabbare. När jag dessutom hade köpt fel storlek på juicepaketet trodde jag att hon skulle dö!
Ahhhh!! Jag va så arg när jag gick därifrån så jag nästan började lipa!
Va tvungen att ringa Tobben som efter ett tag fick mej att bli lugn igen.
Åh, va otacksamma människor kan förstöra ens dag!

Nä, tacka vet jag den lilla söta tanten som va så nöjd. =) Jag hoppas jag blir så mysig när jag blir gammal.

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Puckad tant. Men det är hon som har problem,inte du :)

2009-07-17 @ 23:25:31
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Mia W - HEJMIA.se

Fy fan! Jag hade gett kärringen en rak höger.

2009-07-18 @ 12:32:41
URL: http://www.hejmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test