Helg

Nu har jag jobbat färdig för idag. Min syster å hennes barn e hos mor & far så jag hänger lite me dom, men har smitit iväg en stund. Måste ju andas lite efter en hel dags jobb. =)

Va som händer i helgen e ännu inte planerat, vi ska sätta oss ikväll å grunna ut nått bra. I vilket fall som helst e de skönt att va ledig hela helgen, de förtjänar jag helt klart.

Ikväll får jag även träffa Tobben, han har varit å jobbat i Uddevalla nåra dar, de känns som de va aplängesen vi sågs. Fast de va nog bara tre-fyra dar sen när jag tänker efter. Men men, i vilket fall som helst så ska de bli skönt att träffa honom igen. De e märkligt hur "beroende" man kan bli av en person. Efter nåra dar får jag verkligen Tobben- abstinenes. Min lilla gose- tobben!! (haha, han kommer bli så gla när han ser att jag kallar honom så)

Nä, dags å bli social igen, sen e de dags för dusch!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test