Måndag

Då var de måndag igen, regn, regn å åter regn. Ska jobba 14-21 idag, så roligt.
Va e detta för sommarlov egentligen? Dåligt väder å jobb hela tiden?! Så tråkigt.

Jaja, i lördags va ja å festade me massa vänner. Först va de förfest hos Cissi å sen bar de ut till hotellet. De va en otroligt rolig kväll, va längesen jag hade så kul i denna staden. =)

Igårkväll åkte Tobben til Karlstad, han ska dit å jobba i två dar nu. Stackarn, han får flänga runt överallt hela tiden å jobba. De enda positiva e ju att han får bra lön för de.

Så när han åkte iväg, åkte jag, hans föräldrar å några syskon till "Allsång i Ulricehamn".
Igår gästades vi av Thorleif, Emilia, Niclas Andersson (musikalartist) å nån kille på saxofon som spelade alldeles för länge enligt mej.
Thorleif sjöng, till min glädje, Sweet Kissing In the Moonlight, en mycket bra schlagerlåt, å Emilia sjöng oxå sin schlagerlåt plus "big big world" elle va den heter.
Niclas Andersson hade jag inte så bra koll på innan, men vilken röst! Han sjöng superbra å hade många bra låtar på lager. Å dessutom fick svägerskan Jenny sjunga i micken under allsången, de ni. =P
En mycket trevlig kväll, dock lite för kallt å blåsigt, men i övrigt en mycket angenäm kväll. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test