nu gäller de

Idag vaknade jag me en olustig känsla i kroppen. Snart e sommaren över å skolan drar igång igen.

Jag e faktiskt lite nervös, inte över att just skolan börjar, utan mer över att de e sista året å de e nu de gäller. De e nu jag måste klara allt för att kunna bli så bra tolk som möjligt.

Sista tiden innan sommarlovet gick de inte så bra för mej, jag tappade energi å tron på mej själv som tolk å flera tolkövningar blev dåliga. Å tolkningen på skolavslutningen ska vi inte ens prata om å de värsta e att den finns inspelad å därmed sparas för alltid typ... känns inte bra.

Å de e inte lätt att börja skolan igen å ha den "misslyckade"-känslan i sej.. usch.. de e självklart skönt att de e äntligen sista året jag börjar på nu men shit.. vilken press..

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag och torsken hade vårat psyksnack idag...vi får peppa varandra för egentligen är vi skitbra...ja snart iaf. Fick ju tokryck när jag gjorde olas dvd...fatta igenting. För nu är vi grupp 5, grupp 5 som vill hem, vill hem...woohoo

2009-07-23 @ 21:17:22
Postat av: Torsken

haha...sjunger "you´re not alone..."

2009-07-24 @ 11:06:19
Postat av: MarySaintMary

Men snälla nån! Det är ju en hel månad kvar! (Exakt, till och med.)

2009-07-24 @ 20:08:19
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test