Torsdag

Idag är de Tors dag. Grattis Tor!
Jag vill oxå ha en egen dag.. typ maridag, marydag, mardag, mariadag, madag, nånting som syftar till mej. När jag bli känd å rik ska jag se till att de blir så. =)

Nu sitter jag hemma hos Tobbens syster Jenny, har precis ätit asgo kyckling till middag, så nu e jag så där lagom trött som man blir efter att man har ätit. Skulle lätt kunna somna nu.
Men de har vi inte tid me, för nu kom tvillingarna hit. Vi alla ska sitta å försöka planera färdigt Jessicas 30-årsfest som går av stapeln på lördag (då jag jobbar, morr).

Imorn ska Tobben flytta till sin nya lägenhet i Borås, de ska bli spännande. =)
Tyvärr jobbar jag (som vanligt när nåntng händer) så jag kan inte vara me å hjälpa till. Men men.. jag får väl hjälpa till å packa upp alla kartonger nångång när jag hinner. =)

Ja.. de va de de.

// Miss Universum


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Fan vilken bra idé! Så himla bra att ha en egen dag varje vecka! Vi kan ta måndag, den börjar ju redan på m, och döpa om den till nåt av dina förslag. Att jag inte har tänkt på det förut...

2009-07-30 @ 14:51:09
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Bonden

Hej kompis!!!! så länge sen vi lekte allihopa... börjag bli långtråkigt utan er! Men jag har ju fått tio nya kycklingar i veckan.. jag kan ju leka att det är vi i klassen.... o titta på oss... o se hur det går.. :S



puss, jag har förresten namnsdag idag.

2009-07-31 @ 10:28:06
Postat av: Anna

Jag vill vara en svartspräcklig kyckling, finns det? Saknar er också. å våra tokigheter...men jag är inte lika desperat som bonden=)

2009-07-31 @ 19:07:54
Postat av: Torsken

DET FINNS EN SVART SPRÄCKLIG KYCKLING!!! :D jag var där och såg dom i torsdags...:) jag e nog den som har träffat flest i klassen...? hoppas vi kommer ner till er pinky (ser tyvärr inte ut som d nu...) om det e tors dad, då har ju nästan tore namnsdag oxå ;D

2009-08-02 @ 00:03:21
Postat av: Torsken

*rättning om det e tors DAG då borde det ju vara tores DAG oxå ;D

2009-08-02 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test