Tråkigt väder

Idag e de fortfarande jättetråkigt väder!! Va hände me den fina sommaren vi hade i typ två veckor?! Jag som va så gla...

Jaja, idag e jag ledig å bara tar de lugnt. Tobben sitter å grejjar vid sin dator. Han hade egentligen planerat att vi skulle tvätta hans bil å mc, men tyväääärr började de att regna! Så syyynd, för jag va ju extremt sugen på de annars. Ibland e de bra me regn. =P

Nu e de snart dags för mej att byta mobil, men vet dock inte till vilken. Jag vill inte ha en som kostar för mycket per månad, men jag vill ju ändå ha en mobil som e lite mer uppdaterad än den jag har nu.. mm, de tåls att klura på.

Imorn skulle jag egentligen jobbat, men eftersom jag ska på begravning så har jag tagit ledigt. Usch.. inte roligt..

Men iaf, jag har räknat ut att jag nu bara har 18 arbetspass kvar!! Underbart! =)
Men bara 6 veckor kvar på sommarlovet. =(

Jag skulle ju skriva nått nu ju, men glömde.. så irriterande.. hm.. jaja.. skit samma.

Nu ska jag dricka te för jag håller på att frysa ihjäl! Usch för detta vädret! USCH!!

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test