Böter

Idag har jag, för första gången, fått böter. Så går de när man glömmer betala parkeringsbiljett. Fruktansvärt barnsligt tycker jag. Bye bye 400 spänn.
Jag  e tacksam att de inte va ännu dyrare, men ändå. Maj e inte den rikaste månaden på året å de va ju tänkt att jag skulle lägga undan lite, men de sket sej. Återigen va ekonomin nere på noll.
Ni tycker säkert att jag överdriver, men för mej e 400 spänn mycket pengar. Så nu gäller de att leva sparsamt ännu en månad... usch, va arg jag e på mej själv. Så onödigt!!

Förutom denna händelse så har dagen varit bra. Jag har varit på ett pass Bodypump, sen har jag solat å grillat me Sandri. Grillen funkade på en gång, åh så lyckliga vi blev. =)

Nu ska jag försöka plugga lite å samtidigt kolla på Shrek som visas på tv nu.

Ses imorn. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAg sitter oxå å kollar på shrek :) går väääldigt segt med cecilia!

2009-06-01 @ 21:37:02
Postat av: Robin

Framförallt känns det sjukt onödigt att spendera 400 spänn på parkeringsböter...

2009-06-03 @ 23:26:16
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test