En bra dag

Idag har jag haft utvecklingssamtal. Förutom att jag hade utvecklats bra (haha) så fick jag även prata av mej om vad jag tänkte å tyckte. Jag fick bra respons på det så allt kändes skönt.

Sen efter skolan va vi ett gäng som åkte till ÖB å Marieberg. De va riktigt roligt, precis vad jag behövde. Vet inte varför, jag har ju varit i dom affärerna förut å träffar gänget typ varje dag, men de va så skönt att göra nått jättespontant, bara har roligt å släppa alla jobbiga tankar för en stund.
Dessutom hittade jag äntligen ett par skor som jag ska på på bröllopet i sommar, det var skönt!

Sen för en liten stund sen ringde gosen å gjorde mej ännu gladare. =)

En lyckad dag! =)

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test