Fika

I eftermiddags var våran klass å fikade med våran studierektor/psykologilärare, han bjöd oss. =)
Som vanligt hade fiket inget glutenfritt så jag fick äta glass istället. Men jag ÄLSKAR glass så de gjorde ingenting. De e bara tråkigt att man inte får samma valmöjligheter som andra.

Imorn ska jag upp extra tidigt för att tvätta. Har så hääääääääääääääär mycket tvätt å jag vill hinna tvätta allt innan jag paffar så de e bara till att stiga upp kl. 6.
Sen ska jag hem till Sandri å öva på spexet me klassen. =)

En helt annan sak, nu har jag nästan grovstädat klart lägenheten. Jag dammtorkade allting igår, oj va katthår å damm jag hade bakom alla saker, får nog bli lite noggrannare på att städa. =) iaf, idag e de damm överallt igen, absolut inte lika mycket, men ändå. De e synd att städningen inte kan hålla i typ en månad. Men nu e de bara golvmoppning å packning kvar, sen e jag klar.

Så typiskt, skulle gå ut å sola innan, preciiis när jag kom ut försvann solen. Så de va bara att knalla in igen. Var tog sommaren vägen?

Nä, nu ska jag försöka samla krafter till att laga mat.

Adjö.

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: Torsken

hejje..jag hoppas att d e ok att vi kan vara hos dig...jag började ju skämta om det för att du HAR städat...känns ju dumt om vi kommer å stökar ner! jag kan hjälpa att städa på tors :)

2009-06-09 @ 19:01:13
Postat av: Miss Universum

hahaha, de e okej. jag va ju dum som gick me på de. =P men nu när du har sagt de så, mellan 12-15 på torsdag äger jag dej som min städtant. haha! =P

2009-06-09 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test