Förmiddagen

Idag gick jag upp kl. 6 å började tvätta, känns som jag har vart vaken hur länge som helst nu.
Sen va jag å klassen hemma hos Sandri å övade på spexet, efter de skulle vi till skolan vid 10, men när dom kom dit  (jag åkte hem å vek tvätt) så fick vi reda på att vi e lediga till lunch. Sånt e ju alltid kul, men de e ännu roligare om man får veta de dagen före. Men men..

Så här sitter jag nu å kollar på våra bästa år, som jag alltid gör om jag e ledig på förmiddagen. =)
Efter lunch ska klassen å tre lärare ha en rolig eftermiddag tillsammans. Vi har inte fått veta vad vi ska göra än, hoppas de e inomhus me tanke på de uuunderbara vädret vi har.

Nu ska jag grejja lite innan det e dags att dra. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test