Första dagen

Idag är det första dagen på sommarlovet. Det regnar heeela tiden. Igår när jag åkte hem va de uppehåll i kanske tio minuter av tre timmar.. jättetråkigt.

Igårkväll åkte jag hem till Tobbens syrra Jenny, för där bor Tobben nu.
Jag hade längtat efter honom så mycket, men tyvärr kom alla jobbiga känslor ikapp mej när jag äntligen kunde slappna av, så kvällen började me ett litet tjafs som sedan övergick till en stunds lipande.
Men som tur e så gav inte Tobben upp hoppet om mej utan försökte få mej lugn vilket till slut lyckades.
Sen fick jag en påse fylld av choklad av Jenny så de goda humöret kom tillbaka ganska fort. Resten av kvällen var sedan väldig trevlig. =)


Fin påse                 Gott innehåll

Idag åkte jag hem till mor å far, det var skönt. Det va längesen jag va här å hade tid att umgås me dom, så jag ska ta igen lite förlorad tid nu i sommar. =)
Min lillebror kom hem från sin klassresa, i Turkiet, för en vecka sen. Han va alldeles jättebrun, inte alls roligt. Jag blev ju helt plötsligt väldigt blek. Men iaf, då hade han köpt skor till mej!! De ni! Sicken väluppfostrad bror jag har! =D



Nu ska jag gå å börja packa upp mina saker. Mamma höll på att svimma när jag kom hem med tre väskor. Jag tyckte inte att de va så farligt, men de tyckte visst hon. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MER LÄSARE?

VILL DU FÅ MER LÄSARE?



GÅ IN PÅ DAGENS BLOGG

OCH SKRIV ETT INLÄGG OM VAD DU VILL

OCH DIN BLOGG PUBLICERAS I EN HEL DAG.

GARANTERAT till 100 %

























MVH DAGENSBLOGG

2009-06-13 @ 22:57:39
URL: http://dagensstjarnblogg.blogg.se/
Postat av: Tippie

Najs blogg!:)

2009-06-13 @ 23:05:55
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test