Ledig!

Nu är jag ledig i sex dagar!! De känns underbart!
Jag har inte riktigt hunnit känna av att jag har sommarlov, jag har jobbat mycke å haft fullt upp nästan hela tiden så jag känner mej verkligen förtjänt av lite ledighet! =)

Imorn ska jag till Borås å träffa Babsan (inte kändisen), de ska bli jättekul, vi har inte träffats på flera månader.
Efter de ska jag tillbaka till U-hamn å försöka hinna träffa en annan gammal vän, å på kvällen blir de troligen fest.

På söndag e de Borås djurpark som gäller, me Tobben å hans ena systers familj. Jag låter barnslig nu, men jag älskar djur å tycker de ska bli skitkul. Jag har inte varit där sen jag va liten ju. =)

Nu e jag så trött så de känns som att jag ska somna när som helst. Ska nog dricka en kopp te, läsa lite å sen hoppa i säng. Imorn e de min första sovmorron på länge!! =D

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test