Mösseberg

Nu när jag har tid å solen inte skiner, så ska jag passa på att lägga upp lite bilder här från dom senaste händelserna i mitt liv. Vi börjar med midsommarafton, då vi begav oss till Mösseberg i Falköping. Det e typ en öppen djurpark där man kan fika, leka å titta på djuren.


Tobbens syster Jessia gick verkligen in för att ha en FIN picknick, duk, blommor, midsommarstång å tända ljus.


En hög av syskon och syskonbarn


Tobben tar fram sin smarta sida på lekplatsten för barn


En skitsnygg påfågel som gärna visade upp sej


Tre otroligt söta getbarn (jag vet att de heter killingar, men getbarn e roligare att säga)


En till getbebis, jag ville ta me mej honom hem, så söt!


Jättefluffiga hönor


Jättefluffig kanin

Jag skulle kunna lägga upp hur många djurbilder som helst, förutom dessa så fanns de även får, hjortar, fåglar, fler kaniner, ännu fler getter, grisar m.m. Men jag tyckte de räckte så här. Efter djurparken så åkte vi till "livets källa".


Enligt Tobbens far så blir man yngre, friskare å får därför ett längre liv, om man dricker detta vatten. Jag har inte märkt nått än, men de kanske tar ett tag. =)

// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test