Nervös

Nu börjar jag bli riktigt nervös.. imorn e de skolavslutning, å inte nog me att man ska ha spex, man ska även tolka.

Å de e inte den lättaste personen jag fick.. usch.. jag kommer inte kunna sova inatt, de e ju nått som e säkert.
Tänk om de blir fel, tänk om jag fastnar å inte kommer på nån formulering, tänk om jag inte förstår va hon säger? Ska man våga stoppa/fråga om till henne?? Aaaaahhhhh!

Jag börjar ångra mej.. jag skulle aldrig tagit på mej detta... jag e inte redo.

Just nu känns de som om jag inte kan teckenspråk alls.

// Miss Unviersum

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det kommer att gå galant!! Oroa dig inte! Utan tänk nu bara possitiva tankar så blir det toppen=...lura hjärnan... Krams

2009-06-11 @ 16:33:22
URL: http://scrappgrynet.blogspot.com
Postat av: Anonym

DU är jätteduktig! Det kommer gå galant! Tro på dej själv!

2009-06-11 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test