Sovmorron.. trodde jag..

Jag e fruktansvärt lättväckt, du kan tappa en knappnål och jag vaknar. Min lillebror e tvärtom, du kan stå å skrika vid hans öra å han sover.
Mina föräldrar e vana vid att kunna låta hur mycke som helst för han vaknar inte.
I morse glömde dom uppenbarligen att deras lättväckta dotter e hemma, för jag vaknade halv nio av att dom va uppe å åt frukost å pratade.
Suck.. varför gå upp så tidigt när man e ledig?

Men jag måste säga att de va längesen jag sov en hel natt. Dom senaste veckorna har jag inte sovit särskilt bra, jag har varit stressad i skolan å inte kunnat slappna av när jag väl har varit ledig.
Jag la mej igårkväll vid elva-tiden, somnade på två sekunder. Vaknade imorse å märkte att jag har legat likadant hela natten. Jag brukar alltid vrida å vända på mej en hel del, men inte den här gången, så trött var jag!
Jag känner mej fortfarande trött nu, men om jag får sova så här bra ett par nätter till så kanske jag faktiskt blir pigg till slut. =)

Förresten, igår blev jag lovad sol, var e den??

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, jag känner igen mig i precis allt! 1) föräldrar som går upp i ottan och tycker det är helt normalt 2) trötthet: jag sover flera gånger om dagen nu för att jag är så trött! 3) det du skrev i inlägget under, att man börjar bråka för att man är så spänd och stressad...

2009-06-14 @ 18:28:21
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test