Städning

Igår efter skolan åkte jag till Karlskoga för att hjälpa Tobben att packa å flytta ut från sitt rum. Han har pluggat ett år å e nu färdig studiotekniker. =)
Efter att rummet glänste å alla saker var nerpackade så begav vi oss till Örebro, han på mc å jag i bilen.

När vi kom hem till mej gjorde vi lasagne å sen fick han efterrätt! De ni! Jag bjöd på rabarberpaj å marsansås. Mmm, så gott de va! De va första gången jag gjorde de å de blir riktigt lyckat!
Å sen hade jag även köpt cola å godis till kvällsmyset, plus att jag kliade han i håret tills han somnade. =)
Tobben blev helt överraskad över allt fjäsk, men jag ville göra nått extra nu när han har pluggat klart.

Tänk nästa år, då har jag pluggat i fem år!  Om han får så mycket fjäsk efter ett år, ja, då kan ni ju tänka er va han måste ställa till med för mej. =P

Nu har Tobben åkt hem till U-hamn. Han börjar jobba på måndag.. tråkigt.. men jag får träffa honom snart igen. =)

Nu ska jag grovstäda hela lägenheten. Det brukar jag göra varje år vid den här tiden, eftersom jag åker borta stor del av sommaren. Då e de fint å fräscht (stavas de så?) när jag kommer tillbaka i höst. =)

Å ikväll blir de tjöta-skit-kväll me Ännabännäna! =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Det lät jättemysigt! Jag har myst massor med Benjamin också i helgen.

2009-06-06 @ 18:25:56
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test