Trött

Jag e jättetrött. Har sovit dåligt inatt å haft ont i huvet nästan hela dan.

Jag å Ännabännäna va på stan innan idag å gick på marknaden. Det fanns inte så mycket spännande, mer än typ godis. Men jag var duktig å höll mej från att köpa nått sött. =)

Hm.. va mer.. jo, idag har vi haft ännu ett samtal i skolan. Vi kom inte så mycke längre, men de e ju alltid skönt att prata med från en person utifrån.

Nä, nu måste jag duscha. Det e enbart för omgivningens skull, för egentligen orkar jag inte. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, jag kände precis så också idag om att duscha :)

2009-06-04 @ 20:47:32
URL: http://metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test