Uppdatering

De känns som om jag aldrig hinner blogga längre. Det har varit mycket att göra den sista tiden å när jag har lite tid över e jag så trött så jag orkar inte. Men nu ska jag uppdatera lite snabbt.

Bröllpet i lördags var jättefint å roligt! De va lite kallt ute, men förutom de så var allt jättebra!
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder här sen.

Igår firade jag å Tobben att vi har varit ihop i två år. Efter jobbet stack vi till Borås å såg på bio, Änglar & Demoner. Riktigt bra film! Efter de gick vi på restaurang å åt jättego mat!
Hela kvällen va perfekt, bra film, bra mat, bra väder. En perfekt två-årsdag! =)

Imorse åkte Tobben till jobbet å då åkte jag hem till mor å far. Ska börja jobba kl. 14, men tänkte pressa i solen lite snabbt först. =)
Egentligen borde jag varken jobba elle sola, för jag e dunderförkyld, hostig å hes.
Men jag behöver pengar å solbränna. =)

Förresten jobbet går faktiskt väldigt bra. I måndags började jag jobba själv (innan gick jag bredvid) å jag känner mej ganska säker redan nu. Personalen e jättebra å hjälper mej reda ut alla tanter å gubbar, så de funkar bra. =)
Hoppas de fortsätter så hela sommaren!

Ha en bra dag i den underbara solen å värmen!

// Miss Universum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test