Dagens i-landsproblem!


Min käre pojkvän brukar säga att jag e en ganska gnällig person. Å ja, det kanske jag inte helt kan förneka. Men jag tycker att även om jag har ett bra liv så måste man få klaga ibland. Å det tänkte jag göra nu.
Så dagens i-landsproblem är: att när jag duschar så ändras vattentemperaturen om min granne använder "sitt" vatten. Å det tycker jag e väldigt irriterande! Som innan idag, jag duschar å har.. vänta, Sivan vill in.. sådär ja. =)
Iaf, jag duschar har perfekt temperatur på vattnet. Plötsligt blir det iskallt å jag får typ en chock. För att inte frysa ihjäl så vrider jag ju självklart upp tempen vilket leder sen till att jag håller på att brännas ihjäl! Kan man inte få duscha i lugn å ro utan varken is- eller- brännskador?
Jaja, jag blev ju ren iaf. 

Ett annat problem är mitt hår, jag vet inte vad jag ska göra med det. I ena stunden vill jag klippa de till nån snygg frisyr å i andra stunden så vill jag att det ska växa å bli långt. Men skaffar jag nån frisyr så måste man ju hålla ordning på den, men om det bara hänger (som det gör nu) så ser det ju aptråkigt ut.
Problemet är ju att jag inte har "gröna fingrar" när det gäller hår. De sa jag till min frisörska en gång, hon skratta skitlänge å sa att det va en riktigt rolig kommentar. Självklart blev jag lite förvånad, det är inte ofta folk asgarvar åt mina skämt, men jag måste påstå att fortfarande idag e jag rätt nöjd över det. =D

Nu försöker Sivan lägga sej under min filt, det är ju lite svårt när jag har datorn i knät, men hon verkar inte bry sej om de särsklit mycke..

Hm.. e de nått mer viktigt jag ska ta upp idag?
Efter skolan så tränade jag å solade. =) ååååhhh, va jag längtar till våren!! Karin, fixa fram staren NU, inte snart, NU!!

Nä, nu ska jag gå å baka till öppet hus på lörda.
Ja, det kan jag ju göra reklam för. På lörda mellan 10-14 så har vi öppet hus, så har ni vägarna förbi min skolan, kom in å köp lite hembakt fika! =)

Nä, nu får det vara nog för idag. Adjö// Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test