Helgen!

En liten snabbrepris av helgen!

Torsdagskväll åkte jag å Tobben (å barnen) till Ulricehamn.
På fredagen var vi på hans morfars begravning. Det är alltid jobbigt me begravningar tycker jag. Men den va väldigt fin  å allt gick bra. På kvällen tog vi de lugnt å myste me god mat å efterrätt: fruktsallad me glass. =)
På lördagen var vi på förmiddagen i stan, då jag köpte en mc-hjälm. Sen på kvällen va jag hos mor & far å Tobben va hos en kompis.
På söndagen åt vi middag hos Tobbens syster Jessica, mycket god kyckling me ris! Å efterrätt: chokladpudding me grädde. Mums! =) Sen åkte vi hem till Örebro.

Helgen har gått så fruktansvärt fort, men de har vart roligt. Men som alltid: home sweet home! =)


Har nu kollat igenom avstämningen en gång till så jag vet va jag pratar om imorn på avstämningssamtalet. Haha, dom kan ju försöka sätta dit mej me de där me tofflorna. Haha. =)

Nä, nu ska jag gå å grejja lite innan de e dags att sova. Sov gott! // Miss Universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test