Mia & Klara

Jag e ju helt såld på Mia & Klara, har börjat kolla på säsong 1 nu. Fruktansvärt roligt! =)

Här e ett klipp när gulletussan (jennifer) ska sjunga i studio. Låter underbart. =)

http://www.youtube.com/watch?v=Q4vjGFPQoBs

Eftersom jag inte e så teknisk så har jag inte räknat ut hur jag kan lägga upp klippet här direkt så ni får kopiera adressen å fixa de själva. Om de e nån som vill lära mej hur man gör, säg till!

I övrigt har de varit fullt upp i skolan. Började dagen me att syntolka, de gick sådär..
Sen hade jag avstämningssamtal å de gick bra. Men shit, dom där tofflorna skapade en liten diskussion. Men jag gick ut därifrån som en segrare. Haha! =P

Å nu så ska jag faktiskt plugga, om jag gör de nu så får jag sovmorron imorn. Å de vill man ju alltid ha! =D

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Åhhh...vad är det för låt egentligen (på riktigt alltså)? Jag kommer inte på det, stör mig!



På min blogg finns det en knapp som heter "youtube". men annars kan du kolla bredvid youtube-videon till höger, där det står "bädda in". den koden som står under där ska man kunna kopiera och klistra in i sin blogg.

2009-03-30 @ 19:13:18
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test