Gomorron!

Jag e ledig idag fram till lunch, men jag e uppe ändå. Elle ja, ledig å ledig, de e skoltid, men får göra de hemma. 
I vanliga fall hade jag sovit bort hela förmiddan å pluggat efter skolan. Men ja känner mej själv,  jag vet att i eftermiddag kommer jag vara trött å seg å jag kommer inte hinna göra allt jag måste göra.
Så jag bestämde mej att va äckligt vuxen å gå upp å plugga. Men jag tog mej lite sovmorron ändå, de e jag värd. =)

Men nu e de dags att köra igång. Jag sitter med morronrock, mysbyxor å tofflor. Å va skönt de e att plugga hemifrån. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, jag tänkte också gå upp och plugga. Sedan fastnade jag på internet. Jävla internet! :)

2009-05-19 @ 10:04:27
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test