Klippdag!

Om 40 minuter ska jag bege mej till frissan å bli klippt, de ska blir sååå skönt! =)

Igår upptäckte jag en sak som irriterade mej, att man aldrig få va ifred!
Men som tur va fanns Miss K där å kände samma sak som jag. Så i ungerfär 70-80 minuter, i början av nattens timmar, satt vi å fick ur våra irritationer. De va så behövligt! Å dessutom blev de mycket skratt, b.l.a. åt fleecevästar å bananskor. Hahaha, ja de va kul. =) sen kunde man somna gott. =)

Å nu ska jag få i mej lite frukost innan de e dags att bli frisserad. =)

// Miss Universum

Kommentarer
Postat av: miss K

Blev du bra i håret? Jag förväntar mig bilder här inom kort :)

2009-05-25 @ 14:43:29
URL: http://escapology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test